dinsdag 28 februari 2017

Gelli Plate

Al ruim een jaar geleden dat ik een berichtje geplaatst heb, dat komt toch echt door facebook maar ik weet dat niet elke blogger op facebook zit. Dus vandaar even een nieuw berichtje waar ik zoal mee bezig ben. En dat is best veel. Dus eerst naar eens een neiuwe achtergrond op mijn blog en website gewoon lekker even spelen en oh ja hoe moet dat ook alweer, Dat is weer een goede oefening.

Ik ben druk aan het experimenteren met de Gelli-Plate. Op de nieuwe achtergrond kun je al een foto daarvan zien.

Voorbereidingen voor de patchworkenquilt dagen waar we met colorminds  exposeren. Dat zullen weer gezellige dagen worden, er komt een verfstraat met demonstraties en ik ga een demonstratie werken in lagen tonen een interactie met het publiek.

7,8 en 9 Juni de atelierroute in Putten er is ook een Papier kunstenaar bij mij thuis Gerri Raap met erg mooi en interessant werk.

In November exposeer ik zelf tijdens de handwerkenquiltdagen in Nieuwegein.
En voor 2018  een nieuwe expositie gepland maar dat houd ik nog even geheim.

Mijn website heb ik ook weer aangepast waaronder een kop Workshops




4 opmerkingen:

Beth zei

Really lovely prints. I really love playing with a gelli plate.

Knutselpret zei

wow mooi zeg knap hoe je dat allemaal voor elkaar krijgt.
En leuk dat je weer blogt

Hannie de Beer zei

fijn, dat je weer een berichtje op je blog plaatste! Altijd heel verrassend wat er uitkomt met gelliprinten. En wat een bijzondere dingen komen er aan voor je!
In Rijswijk kom ik zeker kijken naar jullie werken en activiteiten.
Putten gaat niet lukken. omdat ik dan in de Weerribben ben, al is dat misschien te combineren? En ik moet in de Koperen Knop zijn dat weekend.
Maar Nieuwegein gaat zeker lukken.
Veel succes gewenst!

Jo Huijsman zei

Toch wel weer heel gezellig een blog bericht van jou en dan ook nog met allemaal leuke nieuwtjes en met een mooie nieuwe achtergrond. TOP!