maandag 6 juni 2011

Kaarten

Alweer even geleden dat ik geblogd heb, afgelopen zaterdag naar de Cannenburg geweest, het was een prachtige stralende dag. Mooi werk hebben we zien hangen, de koffie was lekker plus het heerlijke gebakje, de winkels waren weer gezellig aangekleed, en de sfeer was optimaal. Ik hoop alleen dat ze zondag niet al te veel last hebben gehad van het slechte weer. Bij ons in Putten was het vreselijk, de straten stroomden over, en bij ons in de keuken had ik een waterval. Dat was dweilen met de kraan open. En dat zul je net hebben als DH in het buitenland zit. Onze klussers maar gebeld en die hadden het snel verholpen, een goot die overstroomde en het water zocht zijn weg door de spouw.
Gisteren en vandaag toch ook nog wat kaarten gemaakt met transferverf en foil-on.


Posted by Picasa

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat zijn ze leuk de kaarten! Hoe krijg je zo mooi de draden erop?
Wat een pech met de wateroverlast! Hier heeft het nauwelijks geregend. Had van mij wel meer gemogen, voor de tuin. Het gebeurt wel meer als het niet snel genoeg weg kan, komt het ergens naar boven.Wij hadden het eens in de toiletten, heel vervelend!
Groeten Hannie

Liesbeth Wessels zei

Op de Veluwe heeft het blijkbaar hard geregend. Hier viel het nogal mee/tegen. Gisteravond ging het even hard. Mooie kaarten heb je gemaakt, heel verfijnd. Is lang geleden dat je blogde!! groeten van liesbeth

Janny de Roo zei

Het regent hier ....maar niet te hard, zo dringt het water geleidelijk aan de grond in. Ik hoop niet dat het hier gaat plenzen, want daar wordt de tuin niet beter van. Hoop dat jij alles weer een beetje onder controle hebt....Je hebt prachtige kaarten gemaakt....ik heb al zitten kijken hoe je dat gedaan hebt...lijkt me ook leuk om te doen !
groetjes, Janny

Tonny zei

Hoi Suus

Heel mooie kaarten! Heb je spunfab gebruikt?