zondag 13 februari 2011

Expo Patchwork en quiltdagen

Vandaag met vriendin Cora naar de Expo in Vijfhuizen geweest. Cora vond het vooral erg leuk om Supergoof te spreken en haar quilts te bewonderen.
Het was weer erg gezellig er was veel variatie in de winkels, en ook bekende bloggers gesproken zoals Nadia, Sonja, Wietske en Supergoof .Alleen Hannie heb ik gemist, dat was jammer maar dat komt vast wel weer een keer op een andere beurs of TT. De quiltjes van Art for 12 bewonderd wat erg leuk is als je ze dan in het echt ziet. Ook mooie Art quilt bewonderd, en quilts gezien die mij minder aanspreken. Zoals jullie zien heb ik weer het nodige aangeschaft. Geweven en flanellen lapjes voor mijn jongste dochter Margreet die dolgraag een Ragquilt wil, met van die zachte stofjes en dan vooral in landelijke kleuren en ik mocht geen rood, groen en geel meenemen, nu dat is gelukt met tussen door bellen naar DD. Leuke en mooie spulletjes voor mezelf. Een zakweegschaal en folie van stoftotverven. Moerbeiboombast, een mooi potje glitterverf en nog wat stempels.
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

marjolijn zei

Lekker geslaagd hoor. Ik heb een bestelling geplaatst bij een vriendin en zij heeft voor mij ook folie bij STV voor me gekocht. Ik ben heel benieuwd. De lapjes zijn opeens wel heel anders dan waar je normaal mee werkt, volgens mij.
En ik heb inmiddels wat foto's gezien die vriendinnen hebben gemaakt, en er waren wel heel veel leuke quilts te zien. Ik hoop dat je hebt kunnen genieten en weer nieuwe inspiratie hebt opgedaan.
gr. Marjolijn

Nienke zei

Wat kun je toch blij worden van zo'n stapel schatten he, ben benieuwd naar wat je er van gaat maken!

Hannie de Beer zei

Jammer Suze dat ik je heb gemist, al ben ik heel veel bekenden tegengekomen! Maar leuke aankopen heb je gedaan.Weer een heel andere stijl die zachte lapjes,maar leuk om een Ragquilt te gaan maken.Ik zag ze daar hangen! Wat kunnen we toch blij zijn met al die schatten hé!

Liesbeth Wessels zei

Jullie maken me wel erg nieuwsgierig naar de folie van STV. Ik ga over 2 weken naar Zwolle,hoop dat ze daar ook staan. En waar kun je een zakweegschaal voor gebruiken. het afwegen van verfstof ? groeten van liesbeth