donderdag 17 februari 2011

Artfor12

 
Deze week ben ik lid geworden van de groep Artfor12, afgelopen zondag was ik bij de stand van de groep op de Expo, en vroeg of ze nog leden konden gebruiken, en laat ik nu een mail van Wietske krijgen met de vraag of ik nog lid wil worden van de groep, nu dat lijkt me erg leuk en inspirerend. Voor deze keer is de opdracht tekst en daar had ik die dag wat mee, maar dat lezen jullie later nog van mij. Ik heb alvast wel wat proefjes gemaakt, een kleine foto om het nog even spannend te houden.

11 opmerkingen:

nadia zei

Wat leuk Suus dat je lid van deze groep bent geworden, ik denk dat het een hele leuke en inspirerende groep is. Ik vond in ieder geval dat er hele mooie dingen hingen op de expo. Ben heel benieuwd naar je eerste bijdrage....

Aart zei

Gefeliciteerd met je lidmaatschap. ik ben benieuwd naar je eerste bijdrage. Ik volg Art for 12 al een tijd, dus ik kom je wel weer tegen.
http://quiltaart.blogspot.com

Nienke zei

Hartstikke leuk dat je met die groep mee gaat doen! We volgen je natuurlijk graag, het blijft leuk om te zien wat verschillende mensen van 1 thema maken, ieder met een eigen invalshoek.

Hannie zei

Leuk Suze! Weer een echte uitdaging en het houd je bij de les!

marjolijn zei

Gefeliciteerd Suus. Ik vind het zelf ook heel inspirerend om van een groep lid te zijn. Je moet wat doen met een opdracht en komt zo tot heel nieuwe dingen. Leuk, ik blijf je natuurlijk volgen.

Liesbeth Wessels zei

Wat leuk voor je! Gefeliciteerd. En zoals Hannie al schrijft dat houdt je scherp! Ik ben heel benieuwd want dat zal weer mooie dingen opleveren. Geniet ervan ! groeten van liesbeth

Sonja Thalen zei

Ben heel benieuwd wat je gaat maken met dit thema, ik heb het dit keer bedacht.

Anoniem zei

Gefeliciteerd Suus. Lijkt me echt iets voor jou voor zover ik het na kan gaan.
Groet, Ineke

Quilt Idea zei

Wat leuk dat je lid bent geworden van Artfor12! Zo blijf je je ontwikkelen.

mia de vos-weber zei

Hoi Suus, art for 12 is een hele leuke crea groep met leuke uitdagingen in de thema's. Leuk thema is er nu gekozen, veel succes.
gr.mia

Janny zei

Gefeliciteerd met je deelname aan deze groep...! Natuurlijk ben ik erg benieuwd wat je binnen deze groep gaat maken...!
groetjes, Janny