dinsdag 17 augustus 2010

vragen over landschap

Om een paar vragen te beantwoorden van Hannie  Aart en Liesbeth, doe ik het even op deze manier omdat je soms niet rechtstreeks terug kunt mailen.
In het landschap heb ik aan ( vreemde materialen) colback en een lichtgevende garen wat ik eerst gebreid heb. Ik denk dat ik toen voor het eerst met andere materialen heb gewerkt, het quiltje heeft een afmeting van
68x55 cm. De foto is op de veluwe genomen tussen Garderen en Apeldoorn.
Liesbeth schreef of wij s`nachts aan het bloggen zijn, maar ik heb het toch heus vanochtend pas geschreven. Ik snap ook niet waarom de computer de reactie tijden op de nacht zet. Ik zal eens gaan kijken of hier achter kan komen.

1 opmerking:

Nienke zei

Misschien staat de interne klok van je computer niet goed en neemt je blog die tijd over?
Of je blog is ingericht in een tijdzone waar je niet echt bent. Dat vind je bij Ontwerpen, Instellingen, Opmaak, Tijdzone. Die moet op GMT +01:00 Amsterdam staan).