woensdag 28 april 2010

naaldenmapje

Zo van de week heb ik een mini naaldenmapje gemaakt. Afmeting is 6x5 cm. Afgelopen zondag waren we op weg, een  dagje Zeeland, en ik dacht dat ik mijn naaldenmapje ook mee had genomen, nou niet dus, en dat was balen, want dan heb je alles bij je en dan kun je nog geen steek naaien. Dus toen we weer thuis waren ben ik aan de slag gegaan. Een naaldenmapje maken voor in mijn tas. Ik heb een geverfde lap genomen, ( mooi Oranje het is dan ook bijna koninginnedag) op de geverfde lap heb ik gestempeld daarna heb ik heus met de hand gequilt, en nog een wollen lapje aan de binnenkant vast genaaid. En deze blijft dus altijd in mijn tas zitten.
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een heel gezellig naaldenmapje is het geworden Suze! Mooi met de stempels en handquiltsteken!En gemakkelijk,altijd bij de hand!

Janny de Roo zei

Dat ziet er mooi uit....nu nog een bijpassende tas misschien ??? haha

Kitty zei

Prachtig. Wat mooi gemaakt.
Het patroon van de stempels, de kleur...
gewoon helemaal goed.