zondag 28 maart 2010

Leiden

Gisteren ben ik met mijn man naar het Textiel festival in Leiden geweest. We hadden een hele mooie dag, lekker weer en in de stad was het ook gezellig druk.
Eerst zijn we naar de miniquilt tentoonstelling gelopen want ik wilde toch ook wel even zien hoe mijn quiltje erbij hing. Ook heb ik veel bekende namen zien hangen.



Daarna door naar de Pieterskerk, het was maar goed dat ik een plattegrond had uit geprint, want het was veel lopen. Veel verschillende objecten gezien. Sommige spreken je aan en andere minder. En ja de winkels waren ook leuk en ook nog wat gescoord, wat ik graag wilde hebben. Daarna nog naar de hortus botanicus, wat ook leuk was om de boom te zien met breisels. En als laatste nog het museum voor oudheden, waar in de hal verschillende textielwerken hingen.
Dus een geslaagde dag. En DH heeft foto`s genomen, zo kan ik thuis nog eens heerlijk nagenietenPosted by Picasa

3 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Dat was me het dagje wel zeg....Volgens mij zijn jullie wel met pijnlijke voeten thuisgekomen...!
Jammer dat ik niet kon gaan. Ik zit al gauw 3 uur in de trein als ik zoiets wil meemaken...! (en dan nog terug).Misschien is de miniquilttentoonstelling volgend jaar wat dichter bij (mijn)huis....
groetjes, Janny

Hannie de Beer zei

Ik heb je quiltje gezien Suze.Veel mooier dan op de foto! Het hing ook goed in het zicht.
Leuke aankopen heb je gedaan!De krul wol om te punchen,en ook van de paintsticks zul je veel plzier hebben.Ik kijk al uit naar je eeste proef daarmee?

nadia zei

Hoi Suze, fijn dat je samen met je man een gezellige dag in Leiden hebt gehad. Ik ben gisteren toch nog maar geweest in m'n eentje, niet zo gezellig maar ik werd toch erg in beslag genomen door al die mooie dingen die er tentoongesteld werden. Heb ook veel door Leiden gesjokt en heb je leuke quiltje zien hangen op een mooi plekje! Volgens mij heb je ook de stand bezocht van "mijn-eigen" (paintsticks)? Zij geven een leuke workshop "verven" in Eindhoven ;)
dit is hun website www.mijn-eigen.nl Groetjes, Nadia