woensdag 31 maart 2010

Kaarten

Ik heb de fiberkaarten nu gescand zoals Klaske vertelde ik vind ze wel veel beter over komen zo.
Afgelopen twee weken ben ik bezig geweest met kaarten maken. Ik ben hier mee begonnen naar aanleiding van de regiodag in Hierden waar we een leuke workshop hadden over transparantie en fuff paint. Puff paint heb ik nog niet in mijn bezit, ik had gehoopt dat bij het textiel festival te kunnen krijgen maar helaas. Ik kan het bestellen bij Zijdelings. De andere kaarten heb ik gepuncd en gestikt en met tyvek versierd. Inmiddels al een leuk aantal.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat zijn ze leuk ,en origineel Suze! Wil je niet met me ruilen? Zo'n transparante lijkt me wel wat? Je brengt me wel op een idee, van de puffpaint. heb ik hier nog een pot staan. Ga ik proberen te verwerken in de quilt waar ik mee bezig ben.

Hannie de Beer zei

Ik vind die linksboven met de rose "bloemen"ook zo mooi! Kunnen we nog een keer ruilen? Ik moet er nog wel wat bijmaken dan? Of je krijgt er een die ik eerder maakte? Ik stuur je een foto ervan met de mail.Jou Blue punch is onderweg!