vrijdag 15 januari 2010

Workshop

Erg drukke maar leuke week gehad. Dinsdag en Donderdag een workshop gehad. Dinsdag hadden we een workshop Fusings bij Annette Jeukens en Donderdag bij Marjon Hoftijzer. Van Annette wil ik eigenlijk nog niets laten zien, want ik vind dat ik dat eerst verder uit moet werken.
Van Marjon zien jullie hier een foto van een textielschilderijtje. Het is een zeefdruk met reepjes organza en daarover tyvek dan weer doorgestikt en wat tyvek weg gesmolten. Erg leuk om te doen. En het was weer inspirerend.

Posted by PicasaI had a very busy but fun week. Tuesday and Thursday a workshop. Tuesday we had a workshop with Annette Jeukens "Fusing" and Thursday at Marjon Hoftijzer. From Annette, I really have nothing to show, because I think I first must finised the project.
Marjon From here you see a picture of a textile painting. It is a screen with giraffe, with strips of organza and about again quilted tyvek and then some melted away. Very fun to do. And it was inspiring.

2 opmerkingen:

Tonny zei

Hoi Suus

Ziet er weel heel mooi uit. Ik wou dat ik erbij was geweest, die 2 workshops.

Tonny

Hannie de Beer zei

Leuk, zo'n schilderijtje . Ik zag dat de afbeeldingen te koop waren,tijdens detentoonstelling in Alkmaar. Je hebt het mooi verwerkt!