woensdag 30 december 2009

Transferverf

Vandaag ben ik maar weer eens bezig geweest om een voorraadje Transferverf te maken.
De eerste foto heb ik de A4 tjes alleen nog maar geverfd en de tweede foto heb ik dezelfde A4tjes gestempeld met bobbeltjes plastic en een spons, en ik had een hele leuke stempel op een kerstmarkt in Munster gekocht en die kwam nu mooi van pas. allemaal kleine dennen takjes. En een schroefdop en blaadjes (gedroogd). Er is ook een die ik met behulp van een rietje, heb gemaakt. Er doorheen blazen en dan krijg je een mooi effect van verf wat uit loopt.
Met grof zout heb ik ook geprobeerd maar dat effect vind ik minimaal. Misschien niet grof genoeg. Ik had ook nog stempels zelf gemaakt van gummetjes. Een S van Suze natuurlijk en een vierkant slakkenhuis.


Posted by PicasaToday I once again spent to transfer paint to make a stash.
The first photo I took the little A4 only dyed and the second photo I have the same A4 lumps plastic and stamped with a sponge, and I had a really nice on a Christmas stamp in Munster that was bought and now pretty handy. All small pine twigs. And a cap and leaves (dried). There is also one that I am using a straw, have made. Blowing through it and then you get a nice effect of some paint from running.

With coarse salt, I tried but I think that impact is minimal. Maybe not big enough. I also had stamps made from erasers themselves. An S Suze natural and a square spiral.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Heel divers Suze. Ik ben benieuwd naar de resultaten, als je ze op stof gaat verwerken? Ze zijn in ieder geval veelbelovend!

Tonny zei

Hallo Suus

Je hebt heerlijk gespeeld he?
Ik maak ook vaak van die experimentele lapjes. Soms liggen ze heel lang te wachten en dan ineens is er een project waar ze precies bij passen. Ze zien er spannend uit.
groetjes, Tonny