maandag 14 december 2009

cadeau van Jacqueline

Het is al wel weer een even geleden, dat ik een berichtje op mijn Blog heb geschreven, ik ben met mijn dochter en schoonmoeder naar de kerstmarkt in Munster geweest, daarna werken, en veel heerlijke uren Ballet gedaan.

Een week geleden vond ik de give-away van Jacqueline op de deurmat. Erg mooi in gepakt met mooie zilveren draadjes omwikkeld, mooie tule, kantje, draadjes, strikjes een mooie zilveren stof en een zilveren colback. En ook nog een hele mooie kaart erbij. Het was een echt Feest Pakket. Ik ben er dan ook heel erg blij mee.


It's been a while since it again, a message that I wrote on my Blog, I am with my daughter and mother in law to the Christmas market in Munster, then work, and done many wonderful hours Ballet.




A week ago I found the give-away of Jacqueline on the doormat. Very nicely packed in a beautiful silver wires wrapped, beautiful tulle, lace, threads, ribbons and a beautiful silver dust silver Colback. And also a very nice card there. It was a real party package. I am therefore very happy.













Ook kreeg ik een mooie kaart van de dames van de Colours of Africa groep. Ik had twee quiltjes ingezonden. Heel erg bedankt Jacqueline, Hella, Laura en Annette.

I also got a nice map of the ladies of the Colors of Africa group. I had two quilts sent. Thank you Jacqueline, Hella, Laura and Annette






I

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Ik had je al gemist op de blog,maar er zijn natuurlijk ook andere belangrijke dingen op zijn tijd! leuke give away, met de witzilver kaart,en materialen. Heel bruikbaar! Je quiltjes had ik al eens op je blog gezien. Mooi! En als dank zo'n mooie kaart!